poniedziałek, 12 maja 2014

INSPIRACJE NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA



Myślę, że nadszedł najwyższy czas wprowadzić tutaj na blogu trochę dyscypliny jeśli chodzi o jego autorkę w mojej skromnej osobie. Bardzo bym chciała, aby posty pojawiały się bardziej regularnie i z większą częstotliwością, a nie "zrywami" jak do tej pory. Niestety nie zawsze można znaleźć czas i środki na nowe fascynujące projekty, choć pomysłów na nie mi nie brakuje. Kłębią się zazwyczaj w mojej głowie przed zaśnięciem i często są efektem różnych inspiracji, które spotykam w realu lub w sieci. Postanowiłam więc wprowadzić cykl REGULARNYCH, COTYGODNIOWYCH postów z takimi właśnie inspiracjami. Gdy uda mi się je wprowadzić w życie, też oczywiście też się pochwalę :) Przy okazji również blogowi się "dostało", bo otrzymał nowy look. Co o nim myślicie??
Zatem zaczynamy. Poniżej fantastyczny pomysł dla miłośników podróży i zbieraczy. Też tak macie, że z każdego wyjazdu zachowujecie bilety, mapy, prospekty, monety, kamienie, muszelki, gadżety reklamowe z hoteli i muzeów? Zdjęcia to za mało prawda? Ja tak mam, i część wklejamy do specjalnych albumów, a część jest upychana po szufladach. I pomyślałam, że fajnie by było to jakoś wyeksponować. Pomysł jednakowych ramek i napisów stworzonych z fotografii, bardzo mi przypadł do gustu. Litery można tez wyciąć z mapy. Link w opisie zdjęcia.




travel boards DIY
Designer Home




A oto strona, która uzależnia miłośników typografii: http://recitethis.com/#.  Można na niej samodzielnie zaprojektować poster z ulubionym cytatem. Mnóstwo wzorów i cytatów do wyboru w języku angielskim, lecz można też wpisać swój tekst. Super zabawa, ja przepadłam na kilka godzin... Efekty niebawem wydrukuję, obramuję i powieszę 



tworzenie plakatów, typografia, DIY, szablony z typografią
recitethis.com








Pozdrawiam "inspirująco" i do następnego !!!

2 komentarze:

  1. Fajny pomysł na pamiątkę po podróży. Nowy look bardziej transparentny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, muszę się tylko zaopatrzyć w kilka identycznych odpowiednich ramek. Również pozdrawiam!!

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz :)