niedziela, 29 czerwca 2014

KOBIETY W OGRODZIE


Zapach tropikalnych kwiatów, wilgotnego powietrza, siekanych migdałów, piżma. Zapach tajemnicy. Tajemnica to kobieta. Resztki raju ukazane za pomocą niepokojących barw. Takie miałam skojarzenia, widząc niedawno po raz pierwszy prace niezwykle utalentowanej młodej artystki - Janiny Zaborowskiej. Urzekły mnie do tego stopnia, że nie mogłam się z Wami tym moim najnowszym odkryciem nie podzielić.

 
 
Ogrody II
 "Ogrody II" źródło


Ogrody
"Ogrody" źródło



Kotterka
" Kotterka" źródło





Akt I
" Akt I" źródło
 
Janina Zaborowska studiowała w latach 2007-2012 na Wydziale Grafiki i Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Jej prace dostępne są na Aukcjach Młodej Sztuki w Desa Unicum w Warszawie, w domu aukcyjnym Rynek Sztuki w Łodzi oraz na Double Art Auction w Hotelu Hilton w Łodzi. Jeśli podobają się Wam te prace, i zapragnęliście mieć jedną z nich u siebie,  warto zajrzeć na strony aukcji (można też licytować przez Internet), lub skontaktować się z samą artystką. Link do strony z portfolio, gdzie znajdują się inne prace, m.in. fantastyczne ilustracje, oraz dane kontaktowe, znajdziecie tutaj.
 
I cały czas się zastanawiam, kim są te kobiety?.....
 


2 komentarze:

  1. trzeci od góry ujał mnie bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podoba kobieta ma drugim od góry:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz :)