czwartek, 16 maja 2013

Uwolnić ptaki !!!!

Klatki dla ptaków. Powstały co prawda jako narzędzie niewoli, jednak trzeba przyznać że bardzo często są to piękne przedmioty. Są ozdobą samą w sobie, więc nie widzę potrzeby, aby trzymać w nich jeszcze biedne ptaki. Nie dziwi zatem fakt, iż klatki są powszechnie wykorzystywane w rozmaitych aranżacjach wnętrz i ogrodów. Zapragnęłam i ja mieć taką ozdobę swego balkonu i pewnego zimowego dnia przytargałam piękną, wielką klatkę z ulubionego sklepu z rupieciami za rogiem. Panowie ze sklepu byli tak zaskoczeni, że ktoś chce to kupić, że musieli na poczekaniu wymyślać cenę, która okazała się śmiesznie niska. Klatka była mocno (i tu użyję delikatnego słowa) "zabrudzona" przez ptaki i unosił się z niej charakterystyczny odór, także od razu po powrocie do domu wystawiłam ją na balkon. Mąż, zazwyczaj tolerancyjny jeśli chodzi o moje pomysły, spojrzał na moją zdobycz ze zgrozą. A klatka wyglądała wtedy tak:

klatka przed

      Natychmiast zapewniłam go, że nie mam zamiaru trzymać w niej ptaków, a w wyobraźni już widziałam ją w innym kolorze, oplecioną nieco gałązkami bluszczu....
     Po konsultacji z Wiolą z interiorspl.com (dziękuję Wiolu!) klatka została spryskana czarną matową farbą. Zrezygnowałam z przecierek. Bluszcz nie rośnie, ale klatka stoi i cieszy oko :)

klatka jako ozdoba
       
    Przy okazji prezentuję nasz najnowszy zestaw ekskluzywnych mebli z palet :) Nowiutkie palety dostaliśmy od niezawodnego kolegi (dzięki Jarek!). Co prawda wymagają jeszcze gdzieniegdzie oszlifowania i malowania, ale już teraz mogę powiedzieć, że są super wygodne. Szkoda tylko, że pogoda ciągle tak paskudna, że nie można z nich korzystać :( W związku z tym życzę wszystkim i sobie duuuużo słońca na najbliższe dni !:)

7 komentarzy:

  1. Klatka wygląda prześlicznie- też mam podobną i już wiem co z nią zrobić :D Ale bardziej zachwycają mnie meble z palet, na których punkcie mam całkowitego bzika. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, dzięki za miłe słowa. To pierwsze paleciaki w naszym domu, ale myślę, że nie ostatnie. Wiedziałam, że fajnie wyglądają, ale nie przypuszczałam, że mogą być aż tak wygodne!

      Usuń
    2. Do kompletu polecam też "skrzynki jedynki" też świetnie wyglądają

      Usuń
  2. Klatka ma piękny kształt! Jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne meble! A skąd wzięłaś te materacyki na siedzisko??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To 4 poduszki, kupione w Castoramie lub Leroy Merlin. Pozdrawiam!

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz :)