środa, 21 lutego 2018

POKÓJ BRUNA



Bruno miał około 8 miesięcy gdy zdecydowaliśmy o jego wyprowadzce z naszej sypialni. Właściwie nie wymagało to większych nakładów pracy, bo większość mebli już była kupiona, oprócz szafy. Nie planowaliśmy też pozbywać się granatu ze ścian, lampy ani zasłon. Generalnie zamysł był taki, aby jak najmniej ten pokój zagracić. W ten sposób nasze żywiołowe dziecko miałoby jak najwięcej miejsca do zabawy. 
Meble starałam się ograniczyć do minimum. Jak zwykle nie do końca się udało. W pokoju Bruna znalazło się bowiem łóżeczko, przewijak, opisana w jednym poprzednich postów czerwona szafka na przybory toaletowe i zabawki, krzesło, fotel na użytek tzw.rodzica usypiającego, szafa na ubrania, półki na książeczki i dekoracje oraz wieszak. Na szczęście z przestrzenią do zabawy nie było tak źle - środek pokoju był wolny. Zdecydowałam się też na rozwiązanie, którego wystrzegałam się w innych pomieszczeniach - na miły, puszysty dywan.







Bruno rósł i zmieniały się jego potrzeby. Zmieniał sie również jego pokój. Przewijak powędrował do łazienki a czerwony fotel do pracowni. W ten sposób zyskaliśmy trochę miejsca na nowe sprzęty: stolik z krzesłami, warsztat w wersji mini, basen z piłkami oraz regał na wciąż przybywające książki i zabawki. Pojawiły się również zegary, którymi nasze dziecko jest zafascynowane. Nudny ikeowy regał dostał granatowe tło w białe groszki (materiał przyklejony klejem na gorąco), a następnie został wciśnięty za drzwi. Dzięki temu w pokoju nadal jest sporo miejsca na podłodze (kiedyś wstawię tu zdjęcie jak Bruno potrafi to miejsce w jednej chwili "zagospodarować"). 





Tak wygląda dziś granatowy pokój. Tymczasem przymierzamy się do kolejnych zmian - planujemy zakup "dorosłego" łóżka. Ja nieśmiało myslę o zmianie kolorów (mam nadzieję, że mój małżonek tego nie czyta ;)), jednak nie mogę się zdecydować co do ostatecznej wersji...

Jesli coś szczególnie wpadło Wam w oko, oto kilka użytecznych informacji:
Łóżeczko: Comfort baby Smart Grow 7in1, link do sklepu
Regał Gersby, Ikea
Szafa Sundvik, Ikea
Drewniany wózek na zabawki, Vertbaudet, link do sklepu
Wieszak na ścianę, kupiony  wsklepie stacjonarnym Xenos
Pościel w krokodyle, Szwalnia Snów, link do sklepu
Plecak Batman, Orchestra, link do sklepu
Zasłony szyte przez Babcię Alę
Zegar ścienny - prezent od Babci Ali
Obrazek "Mam Roczek" - dzieło babci Ali
Czerwony fotel, Allegro dawno temu
Krzesło, pchli targ
Półki na książki/zdjęcia, Ikea
Obraz "słodkich snów" to moje "dzieło" ;)
Basen z kulkami, Allegro
Stolik i dwa krzesła, Allegro
Drewniany warsztat z Lidla


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz :)