czwartek, 23 kwietnia 2015

ZMIANY ZMIANY...



Wracam znowu po długiej przerwie z nadzieją, że Czytelnicy wybaczą mi moją niemoc i mój blogokryzys... Na zachętę dodam, że u mnie nastąpiła mała rewolucja, czyli kolejna przeprowadzka. Jednak tym razem przełomowa, bo na "swoje". Oczywiście bardzo się cieszę, ale też stresu w związku z tym niemało, bo mieszkanie jest do całkowitego remontu. Oczywiście większość chcemy zrobić sami, według własnego projektu i "po swojemu", lecz w niektórych sferach działamy trochę po omacku. Ale co tam. Będzie się działo. Póki co, została zrównana z ziemią łazienka. Pomiędzy ładowaniem gruzu a czyszczeniem ścian szukam inspiracji, a Pinterest już pęka w szwach. Jest projekt i konkretna wizja, lecz oczywiście nieostateczna.
Postaram się zamieszczać tutaj na bieżąco postępy prac i niektóre pomysły (może się komuś przydadzą), pewnie też nie raz zapytam Was o radę. Jedno jest pewne: czeka nas ogrom pracy. I mam nadzieję, że efekty będą bardziej niż zadowalające. Pozdrawiam i zapraszam!!!

3 komentarze:

  1. Trzymam kciuki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło Cię widzieć to po długim czasie, czkeam na efekty Twoich prac, chętnie obejrze. Muszę powiedzieć, że też miałam mały blogowy kryzys, niby publikowałam, ale zastanawiam sie czy miało to sens, by robić z bloga instagrama,gdy nie ma sie tego drugiego. nie wiem, w ktora blogowa strone pojść. Życzę Ci powiedzenia i będę tu zaglądać :) Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę Ola, że poszłaś w dobrą stronę :) byłam, widziałam, podoba się!

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz :)